من از خدا خواستم
درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش اومدين،لطفا از صفحات ديگر هم بازديد كنيد...
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 41215
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ

سیمای عشق
پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:من از خدا خواستم, :: 10:16 ::  نويسنده : sajjad&zahra        


من از خدا خواستم

 

من از خدا خواستم كه پليدي هاي مرا بزدايد                                     خدا گفت : نه

 

  آنها براي اين در تو نيستند كه من آنها را بزدايم .بلكه آنها براي اين در تو هستند كه تو در برابرشان پايداري كني 

 

من از خدا خواستم كه بدنم را كامل سازد                                        خدا گفت : نه

 

  روح تو كامل است . بدن تو موقتي است     

 

من از خدا خواستم به من شكيبائي دهد                                          خدا گفت : نه 

 

  شكيبائي بر اثر سختي ها به دست مي آيد. شكيبائي دادني نيست بلكه به دست آوردني است 

 

من از خدا خواستم تا به من خوشبختي دهد                                خدا گفت : نه  

 

  من به تو بركت مي دهم
خوشبختي به خودت بستگي دارد 

 

من از خدا خواستم تا از درد ها
آزادم سازد                                                                      خدا گفت : نه

 

  درد و رنج تو را از اين جهان دور كرده و به من نزديك تر مي سازد 

 

من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد                                      خدا گفت : نه

 

  تو خودت بايد رشد كني ولي من تو را مي پيرايم تا ميوه دهي 

 

من از خدا خواستم به من چيزهائي دهد تا از زندگي خوشم بيايد        خدا گفت : نه 

 

  من به تو زندگي مي بخشم تا تو از همۀ آن چيزها لذت ببري

 

من از خدا خواستم تا به من كمك كند تا ديگران را همان طور كه او دوست دارد ، دوست داشته باشم

 

    خدا گفت : ... سرانجام مطلب را گرفت

 

    امروز روز تو خواهد بود
آن را هدر نده

 

باشد كه خداوند تو را بركت دهد...

 

براي دنيا ممكن است تو فقط يك نفر باشي ولي براي يك نفر، تو ممكن است به اندازۀ دنيا ارزش داشته باشي

 

داوري نكن تا داوري نشوي . آنچه را رخ مي دهد درك كن و بدان كه بركت خواهي يافت

 

 

 

خوش حالم که از وبلاگ من بازدید می کنید،خواهش میکنم نظر بدین.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: